Oprogramowanie Lojalnościowe

katalog firm

Branża: Informatyka | Województwo: śląskie | Miejscowość: Gliwice

Opis firmy Oprogramowanie Lojalnościowe

Jeżeli poszukujesz możliwości: - redukcji kosztów wdrożenia programu lojalnościowego w Twoje firmie, - ograniczenia lub wyeliminowania kosztów zakupu programu typu "Program Lojalnościowy" , a także wyeliminowania konieczności utrzymywania infrastruktury technicznej (serwerów, łączy, zasilania), - rezygnacji potrzeby utrzymywania działu IT oraz redukcji do minimum kosztów funkcjonowania programu, powinieneś zapoznać się programem lojalnościowym, który jest dostępny w modelu licencjonowania SaaS (Software as a Service). Sposób funkcjonowania takiego oprogramowania pozwala na uniknięcie wyżej wymienionych kosztów i maksymalne ograniczenie czasu uruchomienia Twojego własnego programu lojalnościowego.

Istotą każdego programu lojalnościowego lub motywacyjnego jest promowanie wybranych zachowań uczestnika programu lojalnościowego. Program lojalnościowy musi umożliwiać na zdefiniowanie najpopularniejszych mechanizmów nagradzania uczestnika.

Istotą każdego programu lojalnościowego lub motywacyjnego jest promowanie określonych zachowań członka programu lojalnościowego. Program lojalnościowy musi pozwalać na określenie najpopularniejszych funkcji premiowania uczestnika.

Ponadto cechą podstawową internetowego programu lojalnościowego eBoomerang.pl jest funkcja katalogu nagród. Prezentacja zbioru nagród w postaci strony internetowej, która posiada w mechanizmy pozwalające na prezentację nagród, weryfikację liczby punktów oraz realizujące w mechanizmy zespalające społeczność wokół programu.

Program Lojalnościowy eBoomerang.pl -weryfikacja skuteczności prowadzonej polityki marketingowej w zakresie programu lojalnościowego należy wspomagać mechanizmem generatora raportów. Co więcej funkcja powinna umożliwiać szybką weryfikację głównych parametrów jakościowych w poczet których powinno się wliczyć: liczba powracających klientów i partnerów,< znaczenie programu lojalnościowego w kontekście dochodu, - ocena założeń systemu lojalnościowego

Dane kontaktowe

44-100 Gliwice
ul. Chorzowska 12
tel: +48 32 230 20 39
kom: +48 510 190 195

Informacje o wpisie

Data dodania: 2011-02-08 09:54:09 | Ilość odsłon: 991

Tagi