Novitel

katalog firm

Branża: Telekomunikacja | Województwo: małopolskie | Miejscowość: Kraków

Opis firmy Novitel

Firma Novitel realizuje szeroką gamę projektów w sektorze call center, dopasowując się do nawet najbardziej wymagających oczekiwań naszych Partnerów.
Dbamy o jakość naszych usług, opierając się na wykwalifikowanej kadrze pracowników, rozwijając i wykorzystując zdobyte przez lata doświadczenie.
Specjalizujemy się w prowadzeniu dedykowanych kampanii telefonicznych zarówno z zakresu sprzedaży produktów i usług (outbound), jak również obsługi infolinii i serwisów informacyjnych (inbound).

Proponujemy usługi z zakresu:

OUTBOUND:

- e-Biuro
- Serwisy informacyjne
- ServiceDesk i HelpDesk
- Obsługa reklamacji
- Doradztwo biznesowe
- Inne projekty według potrzeb naszych Klientów

INBOUND:

- Telemareketing
- Wparcie sprzedaży
- Promocje
- Akcje sondażowe
- Akcje badania rynku
- Umawianie spotkań
- Telefoniczna windykacja


Naszym priorytetem jest troska o zachowanie prestiżowego wizerunku Zleceniodawcy.
Gwarantujemy bezpieczeństwo informacji, oraz ochronę danych osobowych na najwyższym poziomie. Wszystkie rozmowy naszych konsultantów są nagrywane, dzięki czemu mamy kontrolę nad jakością prowadzonych rozmów i możemy Państwu zapewnić obsługę na najwyższym poziomie.

Prowadzimy specjalistyczne szkolenia naszych konsultantów z zakresu psychologii sprzedaży i metod negocjacyjnych. Do Państwa dyspozycji oddajemy w pełni profesjonalną i skuteczną kadrę konsultantów, przez co nasza efektywność wynosi 75%.
Dodatkowo, w celu podniesienia efektów naszych działań, do każdej zleconej przez Państwa kompanii, indywidualnie dobieramy zespół pracowników, kierując się przy tym predyspozycjami i pożądanymi cechami charakteru.

Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno ze średnimi jak i dużymi firmami, reprezentującymi szeroką gamę branż: bankowość, finanse, telekomunikacja, doradztwo i konsulting, handel, ubezpieczenia, IT , media i rozrywka, turystyka, transport, motoryzacja, paliwa, przemysł, wydawnictwa, a także agencje badawcze i sondażowe.

Realizujemy również projekty, oryginalne i nowatorskie, gwarantujemy najwyższą jakość świadczonych usług, również oraz ciągłą pracę konsultantów 24 na dobę/365 dni w roku.

Dane kontaktowe

NOVITEL Call Center,
ul. Dekerta 2/21, 30-703 Kraków
tel. (+48) 12 257 10 30,
e-mail: biuro@novitel.com.pl;
www.novitel.com.pl

Informacje o wpisie

Data dodania: 2010-11-19 14:33:21 | Ilość odsłon: 1324

Tagi